meeraa

Blir inge jobb inatt iallfall.. Känner mig inge bra så lika bra att vila upp mig istället.. Har ju 3 nätter till som jag ska orka med så.. :) Blir nog bättre bara jag tar det lugnt.

Shoppade mera förut  ;) Haha! Efter att jag godkänt beställningen så ville mamma visa mig ett par saker.. Och när vi satt där och bläddrade så såg jag en lång, svart kofta! Jag har letat hur länge som helst efter en sån ju så då kunde jag inte motstå att beställa dem .. Fick bli ett par rosa spets trosor också och ett par 3pack hipsters från hello kitty=)

Ikväll ska vi äta grekiskt här hemma! Mums :)
Sen ska jag bara se på film, äta pistachnötter och ta det lugnt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0