mamma mia!

Godafton mina kära läsare! :)
Och såklart: godafton alla främlingar..

Sitter just nu och lyssnar på lite musik, och gissa vilken sorts musik?;) Just det, abba musik! Haha, man kan ju inte låta bli när man nyss varit på bio och hört nästan alla låtar som abba gjort genom tiderna! Filmen var iallafall grym, riktigt kanon film! Ett lyckopiller för mig :) Nästan så man kunde fälla en tår!

Innan bio filmen börjar så är det ju alltid massa reklam innan.. Och där såg jag 2 st filmer som jag bara måste se också! :D En har premiär den 12 september och den andra juldagen!:o Hehe, lite långt kanske ;) Ska kika in på hemsidan nu och läsa lite mer om filmerna!

Efter allt detta måste jag krypa ner i sängen och sova! Ska upp relativt tidigit imorgon för jag börjar jobba kl 11 så de blir 09.50 bussen in!

Godnatt då!


Kommentarer
Madde

Mina tre barn, Jennifer 7 år, Johanna 5 år och Isak 2 år.... HA en trevlig kväll

2008-07-15 @ 22:12:50
URL: http://angelwing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0