Gatufesten

Hejhej! :) Sitter hemma hos Ida och Petra och vräker i mig choklad och festis :p Blir sova här inatt eftersom att det inte känns så lockande att köra hem med moppen nu .. Tänkte gå på stan och köpa bröllopspresent imorn också så då passar det ju bra att sova här =)

Var ut och käkade förut på biteline med mamma, pappa, ida, petra, karin och b-a! För min del blev det ju såklart taco buffé och det var gott som fan! :) Sen blev det gatufesten en kort, kort sväng.. Imorgon blir det gatufesten, med tonvis av fest! Om inte uggla är inställd men det tror jag väl inte ;)

Hehe, det var för jobbigt att skriva på den här datan så nu går jag och lägger mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0