Bio på schemat!

Gokväll alla ihop!:)

Har nästan precis kommit innanför dörren från promenaden .. Vi har och hälsade på Agneta och Anders en sväng med för de har ju skaffat sig en liten valp som jag inte hade träffat förut :) Söt liten en! Roligt och lite smågulligt namn hade den också, pling. Vi blev kvar där ett bra tag och surrade på i säkert en halv timme, om inte mer.. Till slut fick vi med dem på en liten promenad på tillbaka vägen också!;)

På den här korta stunden från det att jag kommit hem så har jag och mamma hunnit boka bio biljetter tills imorgon! Vi ska se Mamma Mia med Karin och Petra :) Tror den kan vara riktigt bra faktiskt! Efter bio besöket så står det singstar på schemat med Ulrica. :)

Nu
blir det kvällsfika sedan lägga sig i sängen och kika på lyxfällan som bror spleat in åt mig!
Gör ett återbesök vid datan efter klockan 00.00! Vill se vad man fått för lön ;)


Kommentarer
H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

nej det var inget påhopp men folk borde agera emot denna skrämmande lag som trädde i kraft 18 juni 2008. Kan du tänka dig hädanefter så kan man inte prata av sig med sina vänner i mobil eller mail utan att tredje personen måste bli underättad. folk är som galna och har startat anti organisaioner mot denna lag.

2008-07-14 @ 22:34:12
URL: http://veckomagasinet.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0