Studier.

Så, nu har jag äntligen kommit till skott med att skriva ett mail till omvårdnads programmet  här i sundsvall, om att börja i tvån till hösten. Jag tycker inte att det verkar som en omöjlighet då det bara är två ämnen som dom läser nu som jag inte kommer att ha läst, men det borde gå ändå tycker jag, så länge det finns plats vill säga!

Jag kommer absolut inte att börja ettan igen, det har jag lovat mig själv. Så det blir omvårdnad klass 2 till hösten eller inget!

Så nu väntar jag bara ett svar från länge. Risken finns ju att hon säger "Du kanske vill börja nu efter jul?". Men det får jag tänka på då om hon nu skulle fråga det.

Så hade man gjort någon nytta idag iallafall! =)


Kommentarer
victoria

Så du kanske ska börja i vår klass? :) Vad kul.. Det ser jag framemot.. ;) hihi.. kram

2008-12-17 @ 11:43:32
URL: http://oneirooz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0