Plugg..

Förut då jag och pappa var ute och åkte bil så gav han mig goda råd för hur jag på bästa sätt skulle klara körkortet den här gången vad det gäller teorin. Jag ska plugga ett tag med teorin och försöka klara alla faser så att jag kan få göra repetions testet på checkers, och sen efter det boka tid för teori och uppkörning! Pappa tror att jag annars kommer att gå och stressa upp mig för det då jag vet datumet då det gäller. Klokt sagt av honom, jag tror helt och hållet på det han sa! Så det blir boka tid för teori prov och upprköning då jag känner mig trygg med det och förhoppningsvis klarat det som ingått i teoripaketet.

Snäll som min kära pappa är så ska han hjälpa mig med teorin! Vi ska plugga tillsammans ikväll efter parlamentet =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0