Ledig!

Äntligen en hel dag ledig! :D Kan ju inte bli bättre än så ;) Tog mig en hyfsad sovmorgon fram till ca 12 tiden. Efter det har jag mest bara släpat fötterna efter mig här hemma! Det enda jag gjort är att sparkat ner till ica och hämtat uffes julklapp som anlände på posten idag :) Sen har jag inte gjort mer, glott på tv o så bara!

Imorgon börjar verkligheten igen eller vad man säger! :p Jobbar 15-19 både imorrn och torsdag, fredag 10.30-19.30 och lördag 20-05! Känns helt okej! Fan vad pengar jag ska ha på kontot den 15e januari! :D Hohohoho säger jag bara, vad jag ska shoppa! Ett par nya jeans är ett måste. Resten får sättas in på sparkontot och gå till körkortet som ska bli mitt innan 19års dagen! Är så jävla peppad för körkort nu! Blir plugg imorn med papsen. <3

Nu känner jag för att baka!
Så nu: Kolla vad som finns i köket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0