Julkort

Ni kanske tycker att jag är lite väl tidig men jag har faktiskt skrivit mina två första julkort för i år! :) Dessa som jag gjort i ordning nu är till familjen brundin (kusinerna) och till mormor och uffe. Kommer inte på några fler som jag vill skicka till!:o Fast man har så många så är det svårt att välja ut vilka man ska skicka till, så släkten får nog räcka för i år ;)


Imorgon blir det jobb ett litet tag också tänkte jag svänga in en sväng på stan och köpa julklapp till pappa, som jag och mina syskon ska dela på. Sen blir det nog att jag solar lite också! Solade idag med på det ny öppnade solariumet i matfors "plajjan", helt okej! =)

Ikväll blir det tv för fulla slantar och stoppa i mig vindruvor, och dricka mängder av te (i hopp om att min hals ska må lite bättre imorgon..)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0