Juldagen

Godmorgon.

Har varit vaken ett tag men inte förän nu så har jag börjat piggna till. Känner en liten putt av bakfylla men den ska nog gå över så snart jag fräshat upp mig lite!

Gårdagen var okej
, och då har jag varit ärlig. Julstämningen var inte den bästa men jag fick ju iallafall som vanligt det traditionella julbordet och mina julklappar!

Senare på kvällen vid åtta tiden så hämtade emma upp mig och nån timme senare så styrdes det fest i stan! Roligt att gå ut med arbetskamraterna också, man ser de så sällan ute. Men det var riktigt kul!


Mina julklappar i bilder!
Klicka för förstoring

 

Ni känner säkert igen dessa som är från den charmiga chili serien som jag samlar på.



De två sakerna jag faktiskt hade önskat mig och fick!

 

Väldoftande produkter från bodyshop har jag aldrig tackat nej till!

Utöver detta fick jag presentkort på ginatricot, ett par vantar, ett par over knee's och lite annat! =)

Jag är verkligen helnöjd med mina julklappar! Tack mamma, pappa, mormor, uffe och linus!

Nu ska jag ta mig en dusch innan det börjar bli dags för jobb, och såklart inviga min nya hårfön!

Imorgon ska jag på mellandagsrean i birsta!! Ska försöka vara ute i tid, trots att jag jobbar natt..
En ny digitalkamera har jag tänkt mig att komma hem med! Får väl se hur det går med det ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0