Jobb hela tideeeen!

Jaha, nyss kommit hem från jobbet. Ganska stressig dag om jag får säga mitt :p Hade drive-in precis som vanligt och där var det fullt hela jävla lunchen! Och då menar jag verkligen fullt, kö hela jävla tiden och fullt med kviotton, plus att kassorna hade kö i stort sett ner till dörren så det var bara att bita ihop och göra det bästa av situationen!

Fick sluta runt halv 3 så efter satt jag i möte med andreas i ungefär en kvart, känns skönt att ha det gjort. Han skulle prata med personen som det gäller och sedan höra av sig till mig igen =) Snällt.

Ikväll blir det nog bara lata sig lagomt mycket i tv soffan!
Ledig imorgon, till en början iaf ;) Får väl se imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0