Dead

Det går verkligen inte att beskriva i ord hur jävla trött och sliten jag är efter att ha jobbat som jag gjort i veckan! Längtar redan tills den 15e januari då stor lönen kommer in på kontot! Ååh vad jag ska fira, kan inte vara annat än stolt över mig själv efter december månads slut!

Helgen är inte slut ännu, och inte mina jobbdagar heller. Imorgon är sista dagen och sedan är jag ledig två dagar! Sen 4 dagar i rad igen ;) haha, gäller att stå i och bita ihop! Upp tidigt imorrn igen och jobba pass 1, dvs mellan 7.30-16! Söndagen måste firas!

Har även spenderat två dagar tillsammans med en person som jag aldrig trott att det skulle bli såhär med. Mysigt! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0