Dan före doppar dan!

Så hade vi kommit till denna dag igen, dan före doppar dan, årets mest långsammaste dag! Men det känns helt okej, den här långsamma dagen tar jag eftersom att dagen därpå är julafton! Kanske årets roligaste dag. Så ibland måste man se det positiva, efter regn kommer solsken!

Okej, vilken idiotisk bloggare som sitter och skriver ett inlägg klockan 6 på morgonen.. Men såhär är det! Jag har varit och jobbat natt och genomgått kanske en av de värsta arbetsdagarna i mitt liv! Natten har varit ett helvete, rent utsagt.. Bilar och kunder heeeela tiden! Kom iväg från jobbet kl halv 5 idag.. Skoj, va? Nej, inte det minsta..

Nu sitter jag och dricker en kopp blåbärs the och inväntar ett par gäspingar. Tröttheten tog slut för ett bra tag sen, tråkigt nog.. Men strax hoppas jag på att jag känner mig trött igen så jag kan lägga mig ner och sova ett par timmar.

Senare idag väntar julhandling med mor och far! Eventuellt med mormor och uffe också om de hunnit upp innan vi gasar iväg, men troligtvis inte.. Resten av dagen blir väl som alla andra dagar vid den här tiden på året: Sitta och julrimma med femtioelva glas julmust, provsmaka julskinkan och lyssna på alla julsånger tio gånger om..

Nu ska jag slå på någon bra julfilm och förhoppningsvis somna i soffan! Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0