AIK julklapp

Har suttit och funderat hela dagen över vad jag ska köpa till uffe i julklapp. För er som inte vet vem han är så är det min mormors man, och det är han som är pappa till mina kusiners, som jag kallar dem, mamma. Så han är alltså morfar till mina kusiner :) Hoppas jag inte krånglade till det allt för mycket för er! Iallafall, kom först med den smarta idén att jag skulle köpa en aik mössa till honom, men tyvärr så fanns det ingen som passade. Så istället blev det följande!

 

Perfekt julklapp till en riktig aikare!
En aik wonderbaum till bilen.
En aik väckarklocka (vill han inte ha den som väckning är det ju en snygg prydnad)

Till vår kära uffe från linus, elin och emil! :)
Nu har jag bara EN julklapp kvar !!!! =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0