söndag

Jaha, så var det söndag igen vilket innebär slutet på den här veckan .. Har inte en aning om vad jag ska hitta på heller! Söndagar är så tråkiga.. För mig är det en riktig pluggdag men det finns ju inte så mycket att plugga nu om man säger så :p

Tror iallafall att jag ska ta mig en riktigt långpromenad med elsa och baka lite ikväll :) Känner för att göra kärleksmums! Det är ju så gott ;) Fast egentligen borde jag väl kanske inte äta så mycket mer gosaker nu med tanke på att jag har börjat tappa figuren :p

Nu ska jag kolla in http://www.tv.nu för att se om det går något bra på tv ikväll!
Sen tänkte jag gasa ner med moppen till ica för att inhadla ingredienserna till bakningen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0