Skola!

Tja!

Sitter på skolan nu.. Är jävligt tidig men var tvunget att åka in och prata med sussi, restaurangchefen på jobbet, om att jag inte vill jobba något än på ett tag.. Så mitt schema ligger vilande där nu också ska jag höra av mig när jag vill jobba igen :) Känns skönt att man kan ha det så med tanke på att just nu vill jag vila upp mig lite.. Och extra pengar dör ingen av så det här känns toppen great!:)

Var i ljusta igår med mamma och tog en promenad. Var även och kollade på pierres grav.. Fin var den!:) Också kom någon anhörig till honom och spelade hans favorit låt där och tände ett ljus:) Så fint!

Efter promenaden handlade vi på ica maxi och sen när vi kom hem så gjorde vi i ordning massa kvällsfika! :D Hela familjen var samlad. :) Mysigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0