sena dagar

Hej och hallå bloggen.. Det går trögt med bloggandet men har så mycket annat för mig på dagarna och nätterna nu när jag är ledig.. Som att till exempel vara vaken till kl 7 på morgonen och väckas kl 9 och sen börja jobba kl 12. Ingen höjdare direkt men vafan, det får gå för nu har jag lov på riktigt!'

Har iallafall haft det skit skoj de senaste dagarna! Igår var det stan med lisa på dagen, även frukost på café charm! Haha, dyr frukost men svingod vill jag lova.. ;) Mådde som en prinsessa efteråt! Sen bor det av till bettan och snackade massa skit.. :)  Sen ville vi spela bowling så vi ringde upp honk och frågade vad han skulle göra .. Han var med ahlmark och illman så dom hängde på! Under tiden medans vi väntade på att dom skulle komma till bowlingen så fick lisa den sjuka idén att vi skulle tatuera oss! Haha. Lisa gjorde det iallafall! "Only god can judge me" på underarmen! Vart faktiskt as snyggt :)

Har inga bilder eller nått att ladda upp nu eftersom jag sitter med den bärbara på rummet.. Så det fick bli ett tråkigt inlägg. Men det kommer bilder nåndag!

Imorn blir de fest och nu blir de svara på alla jobbiga sms.


Kommentarer
isas mamma *

nej då. på kicks eller åhlens finns dom ;p

2008-08-16 @ 11:56:59
URL: http://idaahansson.blogg.se/
isas mamma *

nej då. på kicks eller åhlens finns dom ;p

2008-08-16 @ 11:57:01
URL: http://idaahansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0