Natt

Hej på er alla som sitter vaken ännu, och såklart:
Hej på er alla som läser det här lite senare!

Sitter vaken och kollar runt lite på nätet.. Har precis läst alla bloggarna som jag läser dagligen och nu sitter jag mest bara och pratar på msn :) Tänkte väl ta mig till sängen snart.. Men har så bra sällskap så vill inte slita mig än ;)

Jobbade idag
iallafall.. Hade öppning med Isabelle och det gick jätte bra! Fick sluta vid 2 så då fick det bli en sväng på stan..

Dagens shopping
:
Vit långärmad tröja, ginatricot 129kr
Guld armband, ginatricot cirka 80kr
Guld örhängen med blommigt motiv cirka 80kr
Knästrumpor i beige färg, ginatricot 49kr
Även örhängena kommer från ginatricot. De blommiga i dem är vitt :)

Efter stan träffade jag jannina ett tag.. Lika trevligt som vanligt.
Kul att träffa henne igen eftersom det var ett tag sen sist <3

Nu!
Läsa solo tidningen eller se film!

Kanske kommer bilder på dagens shopping i nästa inlägg!

Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0