Klassfest!

Shululu :p

Sitter på pappas jobb nu.. Han hämtade mig nyss på sidsjön där vi har haft klassfest med några från klassen :) Närvarande var sven, sandra, ulrica, jag, andreas, niklas, sanna, alex, pan, marcus plus tomten och filip som inte går i vår klass men dom umgås as mkt med oss så dom blev också invided!;) Har haft as skoj iaf :D Förfestade hemma hos ullis med henne, sandra och markus! As grymma bilder som jag tänkte ladda upp ikväll när jag kommer hem :D

Skönt att få träffa alla innan iallafall :) Även att vår egna Sven hämtade oss idag! Han klarade uppkörningen så nu har han KÖRKORT! GRATTIS SVEN!!!

Blir till att läsa lite bloggar nu sen vänta på att pappa slutar.. Sen blire max! MAAAAAT<3

Bilder kommer upp på:
http://epmn.bilddagboken.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0