Klädd för vinter!

Hej mina vänner och ovänner!

Kom hem från johanna för en liten stund sedan.. Har varit där och hälsat på en liten stund! Ätit god mat och såklart surrat massa skit :) Nu är jag nyäten igen för mamma hade lagat så god mat så vart tvungen att ta en liten matbit här hemma med!;) Potatisgrattäng med panerad fisk bjöds det på! Och hollandiesås till det.. Mumma! :)

Vaknade runt halv 9 tiden idag för att åka med pappa och emil in till stan. Emil skulle dömma matcher och pappa skulle handla lite inför jakten så i samma veva åkte jag med och köpte min vinter jacka! :D Tack mormor!:) Den är jätte fin! Också skulle hon sätta in 1300 kronor istället för 1299 för att den var röd ;) Haha, söt hon är min mormor!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Blir antagligen bara hemma och kikar på tv! Hoppas det finns något bra att se på bara annars så blir det väl en kväll framför tvn i mitt rum med en bra film :D

Tänkte bjuda på lite bilder idag med :)



Elsa när jag badade henne förut ;) Hehe. Söt bild!




Jag i nya vinterjackan! Himla dålig bid, menmen =(


Det var allt jag hade att komma med för den här gången!:) Återkommer antagligen något ikväll med en liten uppdatering.. Frågan är ju bara vad man ska göra.. Vad ska ni göra ikväll?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0