Back in the reality

Back in the reality, tillbaka i verkligheten. Kan man säga! Såhär var det jämt förut.. Sova länge på dagarna och sen inte kunna sova på kvällarna. Åh, så jävla less! Är typ hur pigg som helst nu! Det värsta är ju att jag inte kommer orka kliva upp imornbitti, osså missar man skolan. Precis som vanligt. Det här var min verklighet för 2 år sen då jag gick på johnbauer. Vill inte halka tillbaka till den tiden igen för då går allt åt helvete, precis som det gjorde då!

Vad ska man göra nudå
? Funderar starkt på att gå upp och äta ngt sen gå ut en sväng o sedan försöka sova igen. Lär ju inte vara nå tröttare för det med tanke på att jag sov till 14:00 men ändå!

Blir till att ringa mamma nu iaf och säga åt henne o ringa o väcka mig imorrnbitti, annars är kört, så jävla kört!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0