Är vi för bortskämda?

Ibland undrar man ju hur vi människor är pantade egentligen.. Jag tror att vi är alldeles för bortskämda för att kunna tänka själva när det väl gäller! Som för en liten stund sedan då jag letade efter mina byxor som såklart låg på det mest självklara stället av allt i hela huset; Tvätthögen i tvättstugan! Då hade jag alltså sprungit runt hela huset i en timme och gått igenom byrålådorna 25 gånger om istället för att kolla i tvätthögen efter jeansen :p Blev så less.

Jaja, har hunnit med att duscha nu iallafall så då har jag de gjort.. Nu ska jag nog gå upp och fika lite sedan gå och lägga mig. Ska upp hyfsat tidigt imorn så är nog dags att krypa ner under täcket! Men först: Fika, rengöra piercingen, borsta tänderna och smörja in mig :D

Godnatt peoples :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0