Viktoria och Magnus Norman!

De nygifta paret Norman som nu ska leva tillsammans som make och hustru tills döden skiljer dem åt!:)

image23


Bröllopet var jätte fint tycker jag och hela min familj, eller det tyckte nog de flesta som var där antar jag!:) Jätte gulligt par och trevlig karl har min kusin hittat också! Finns väl inte så mycket mer att säga. Här nedan kommer jag iallafall att ladda upp ltie bilder från bröllpet! Det är inte så många bilder menmen! Det duger nog.. ;) Varsågoda!





Bild:
1: Jag hemma innan bröllpet, vad tycks om min frisyr?
2: Hela familjen hemma hos oss innan vi skulle åka
3: Kyssen!:)
4: Alla på bild som var med i kyrkan under vigseln. Tärnor, brudparet och the bestman.
5: Kastar ris på brudparet när de kommer ut ur kyrkan!
6: Brudens familj. Min pappas bror som är hennes pappa. Lika va?
7: Brudparet har precis kommit till restaurang Grankotten på Norra berget och dricker champangen som serverades som välkomst drink!
8: Brudparet skär tårtan tillsammans.
9: Äter tårtan med armarna i kors!:)


image35


Visst ser väl tårtan god ut?;)



image36

Här har ni brudparet Norman som dansar bröllopsvalsen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0