Vår väder!

Underbart väder det är och varit idag :) Fortfarande ljust ute kl halv 9 på kvällen och fortfarande lagomt varmt. Mamma och jag ska snart gå på en lång promenad! Skönt innan man går och lägger sig. :) Imorgon blir jag hemma ännu en dag för att plugga mer på teori provet! Väldigt, väldigt nära nu så det behövs! Ska läsa boken imorgon tänkte jag för att se om man blir nå klokare på den!=D

Knäppte lite kort idag också på årets första, riktiga vår tecken ;) Tyvärr sitter jag på den bärbara datan nu så har ingen möjlighet att ladda upp nån bild för tillfället! Kanske att den kommer upp här på bloggen ikväll, om inte så kommer den när jag har tid för det!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0