Torsdag kväll!

Jaha, som vanligt så hamnar man här på kvälls kvisten och glor runt och tittar om det hänt något nytt!:) Det händer ju nästan saker hela tiden på internet så man har alltid något att göra när man bänkar sig här iallafall. Men varför jag sitter här är för att jag inte har något annat att göra förän kl 20.00 ikväll då säsongs starten av lyxfällan börjar! Kul och intrressant program att följa faktiskt. :)

Imorgon ska jag kanske gå i skolan. Får se hur jag mår och sådär.. Känns som om att jag kommer att hoppa över den med tanke på att jag har ganska mycket att stå i .. Också är det ju bara 2 lektioner också så det känns lite onödigt att gå när jag har andra saker som måste fixas! Som faktiskt är viktiga! Klockan 13.15 imorgon så har jag körlektion  .. Så den måste jag såklart åka in till! Var jätte längesen jag körde nu så det känns lite gruvsamt men det ska nog gå bra .. :) Och sen efter att jag är klar med körning ska jag lalla runt på stan tills Ida har slutat på praktiken för då ska vi åka hem till mig och äta god mat, samt äta massa godis/snacks och kolla på film! Blir väl antagligen massa prat om allt och inget också!

Resten av helgen förutom en liten del av Söndag är också fullspäckad. Tror att det kommer att se ut som följande:

Ida sover här imorgon så hon är kvar ett litet tag på lördag. Senare på lördag ska jag åka in och fira Zanna en kort kort stund  =) Sen kl 21.00 börjar jag jobba på Max! Mitt första natt pass faktiskt så det känns lite spännande. :D Sen runt 05.00 då jag slutar på morgonen ska jag ta mig en promenad till Skönsberg till Ida och hennes familj för att "natta" över där.. Eller vad man nu ska kalla det?

Nä, nu ska jag inte skriva mer känner jag :p Vill ju inte avslöja för mycket ;) Ni måste ju ha något att läsa efter helgen också :D Haha, hare gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0