Pretty woman!

Här hemma i matfors ligger jag just nu framför tvn och tittar på pretty woman. Självklart ligger jag här med hunden och proppar i mig massa godis också! Passar på att blogga nu såhär i reklamen för jag har aldrig sett den här filmen förut så man vill ju inte missa ngt ;) och dessutom så säger alla att den ska vara super bra också och det gör ju bara saken ännu viktigare att se den här kärleks klassikern ;)

Idag har jag iallafall jobbat. Stress, stress, stress hela dagen så efter att ha jobbat hela helgen och dessutom sovit väldigt dåligt hela veckan så är jag helt slut ikväll! Men imorgon blir det iallafall skola och plugga massa teori!

Nu
måste jag fortsätta att kolla på filmen!
Skriver nog inte mer ikväll för är så himla trött!
Hare så bra så länge så hörs vi imorrn!;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0