Peppning!

Åh, jag blir så himla glad och på så bra humör när det är såhär fint väder som det är ute idag!:) Allt blir så lättare på något vis .. ;)

Vädret idag har gjort mig fett peppad för att plugga körkorts teori! Har nyss betalat avgiften för provet själv via internet. Måste ju pröva lite olika taktiker så jag klarar provet. :D Betalar jag den själv så blir jag mer peppad för att pluggga till provet eftersom det handlar om 220 spänn, vem vill betala det om och om igen liksom?;) Gäller att hitta rätt taktik till allt här i världen så att man klarar av det man vill klara! :)

By the way ... Framför mig ligger nu körkortsboken, antecknings block och naturligtvis papperet med alla de frågor som jag kuggade mig sist på och som jag ska plugga på tills nästa gång.. When? Haha, det får ni inte veta :D Men ska jag få ngt gjort idag så är det nog bäst att börja plugga nu! Det lär ju ta sin lilla tid...

Men skriver mer ikväll!
Hare gott


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0