på skolan!

hej allihop..!

sitter här på skolan just för tillfället. har egentligen fått sluta men jag stannar kvar här i datasalen eftersom min buss inte går förän kl 14.00, lite tärt att stå på busshållsplatsen o vänta bara om man säger som så.. :p men iallafall :D har haft datakunskaps prov nyss. gick faktiskt bättre än förväntat!;) har gruvat mig som fan för det där provet för jag tycker att jag suger på det som vi håller på med just nu .. men bara man klickar runt lite så hittar man till slut ;) chansar på att jag får ett G iallafall annars får jag hets.. :p hehe.

Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det riktigt lugnt :) Måste plugga på svenskan som vi har prov på imorgon också ska jag nog börja med teorin :p haha, dags att ta tag i det nu eftersom jag har prov den 17:e! Inte så långt kvar tills dess..

Nu ska jag gå upp till Patrick och gosa med han ett tag innan han ska åka till göteborg jobba. Bye bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0