Mer shopping!

Hejsan!;) Nu har jag beställt ännu mer kläder! Känns som om att det var välbehövligt. Alla behöver ju lite nya fräsha kläder till sommaren!:)

Den här gången beställde jag:

image55
Klänning, 99 kr hos ellos.se

image56
Klänning, 99 kr hos ellos.se

image57
Top, 79,90 kr hos ellos.se

image58
Cardigan, 249 kr hos ellos.se

Nu hoppas jag att jag har kläder så jag klarar mig hela sommaren ;)

Sitter just nu i datasalen på skolan och väntar på att vi ska ha datakunskap .. Ska väl fortsätta med samma knöliga uppgift som vi gjorde igår antar jag.. Ska göra ngt diagram sen är vi klar med den skiten!;) hehe..  Slutar runt 15.00 idag så då ska jag ta bussen upp till pappa och skriva ett tal som jag ska hålla imorgon. Sen blire hem och läsa lite körtkorts teori o sen åka in och hämta min kära mor på tågstationen vid typ 10 ikväll :D

Hare gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0