Lite, lite plugg.

Go' afton mina kära :)

Sitter bänkad i soffan sen en timme tillbaka ungefär. Har kollat på Rent hus och gjort läxan. För att kunna göra läxan så måste man se på det där, för det är det som läxan går ut på ^^ Att skriva ner bakterier, sjukdomar och andra ohygieniska grejer. Det är läxa från livsmedelshygienen så det var bara att sätta sig ner och kolla och anteckna ;) Å inte dog jag av att kolla på det heller så det är  väl tur!

Ikväll har jag faktiskt hunnit med lite grejer som jag är lite små stolt över ;) haha* har duschat tidigare än vanligt ikväll så håret fick lite lyx :D dvs hårinpackningen :) och kroppen fick som vanligt lite bodybutter, hehe :p Fast en sak blev jag lite olycklig över.. :/ har fått nå utslag på benen som jag tror kommit till ansiktet nu också :/ alltså jag vet ju att jag har fått nått där, men är inte säker på att det är lika som benen. men man börjar ju bli lite orolig. Jaja, sen har jag pluggat också :D Kollat igenom svenskan, antecknat från rent hus och läst lite i teori boken, körkortet alltså..

Men nu har jag inte ritkigt tid att blogga, tänkte sätta mig med teorin på internet nu. Övningsprogrammet ni vet ;) Hare bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0