Körkorts teori!

Hej hej!:)

Sitter här på mammas jobb, har precis kommit hit efter jag slutat skolan. Tänkte sitta här och plugga körkorts teori. Eller rättare sagt läsa boken. :s Den är så otroligt tråkig att läsa så ska man få den läst så ska man vara på något tråkigt ställe också så man verkligen får det gjort! Hade jag åkt hem hade jag nog suttit framför tvn nu eller liknande. Men har iallafall kommit en bra bit på vägen, sen om jag lärt mig nånting är väl en annan femma. :p haha, nä men det börjar släppa lite nu! Bara man har läst boken så brukar det gå rätt bra eftersom det finns flera svarsalternativ då man gör provet :) Go elin, go mig själv :D Hihi, jag ska klara det!

Nu ska jag läsa lite bloggar o sen sätta igång att läsa ;) bye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0