Jobb, jobb, jobb..

Fyfan va jag jobbar mycket nu alltså när jag tänker efter .. har jobbat tre dagar i rad nu och på lördag i veckan så har jag jobbat 11 dagar i rad! Haha, gud. Jag kommer att vara helt död på söndag känner jag på mig! Tur att man har goda vänner och en underbar pojkvän som lite omväxling ;)

Idag har jag iallafall jobbat.. Gick super som vanligt! Innan jag började jobba så var jag och mamma och köpte presenter till linus, storebrorsan, som fyller 20 på lördag! Tror du kommer bli glad brorsan ;)

Imorgon är jag fullbokad as hell!
Kl 8 ska jag vara hos anders. Vi ska plugga tsms.
Kl 12.30 har jag en liten hemlis som jag ska göra ;)
Kl 17-19 äre säljutbildning med jobbet.
Kl 19 ska jag vara på jobbet och jobba till 03!

Sådär ser min dag ut imorgon..
Nu ska jag äta kladdkaka och plugga ;)
Skriver väl på tisdag. Tveksamt att jag vill blogga kl 04.00 imorgon så!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0